De sidste - Garden Party - informationer

Mange mailer, flere ringer og stiller spørgsmål om dagen på søndag:


Er der ordentlige parkeringsforhold: Ja vi har to tdl. græsmark til biler

Kan man komme rundt i kørestol: Ja, der er græsstier de fleste steder

Må man tage sin hund med: Nej der er ingen adgang for Molly og King og de andre søde hunde

Kan man spise sin medbragte mad og drikke sin egen kaffe? - Nej ikke inde i haven, men udenfor

Kan man se Ellipsehaverne på andre tidspunkter end på søndag? Ja, vi har åben hver dag de næste 14 dage, og herefter er de lukket.

Går der bus fra Århus? Njaaaaa.... til Tirstrup (122-123), og herefter er det på gåben 3 km., eller i en taxa.


Gode idéer:
Tag varmt tøj på og med
En lille klapstol
..eller et tæppe
Kontanter, hvis du får lyst at shoppe
Et fuldt opladet fotoapparat
Tålmodighed og godt humør

Vi ses....

11 kommentarer:

  1. Åh hvor ville jeg gerne...!! For mig er der desværre for langt og dyrt at komme i år og lufte havehatten. Håber I får en helt fantastisk havepartydag!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Hej Kjeld , tak fordi du åbnede haven for at vi alle kunne opleve alle de fantastiske rum du har skabt i haven. Både jeg og min mand var enige om at det var køreturen værd herfra det midtjyske.Så endnu engang tak for en fantastisk oplevelse, jeg håber rigtig mange vil kigge forbi de næste uger.
    Hjertligst Hilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hej Kjeld, 1000 tak for en fantastisk haveoplevelse. Selv et par i min familie, det ikke er så meget haveinteresserede, havde en skøn dag. Endnu en gang tak for at åbne din fantastiske have, hvor er den skøn med alle de haverum. Jeg vender gerne tilbage.
    Hilsen Lisbeth fra Silkeborg.

    SvarSlet
  4. Skulle da have deltaget med salg af franske havemøbler og krukker

    SvarSlet
  5. Tak fordi du inviterede os til sådant et dejligt garden party. Vi nød det i fulde drag og beundrede din have meget.

    Hilsen Ulla

    SvarSlet
  6. mojn Kjeld
    tak for sidst :) det var sku' hyggeligt. Jeg har lagt god stak billeder ud på min blog fra dagen i din have :)
    www.timskovrup.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. hej Tim
    1000-tak for dit indlæg med alle de beskrivende billeder fra dagen. Vi er ret flade og det hele virker nærmest uvirkeligt. Det glæder mig så meget at de fleste gæster fik en hyggelig dag i haven, trods regn og overskyet himmel.
    Tak endnu engang Tim!

    mojn!

    Kjeld

    SvarSlet
  8. ps: TIM!
    Jeg kan ikke lige komme ind på din blog og lægge en kommentar, da jeg kun er kommet til det niveau, hvor man kan svare med anonym id. Ja indrømmet: jeg er teknologisk analfabet.

    best
    Kjeld

    SvarSlet
  9. Hej Kjeld.
    1000 tak fordi du åbnede haven for os alle i søndags:-) Hvor er den stor og fantastisk, et kæmpe arbejde må det være, at komme igennem den, alle de meter bøgehæk. Jeg havde en super dejlig eftermiddag; med en haveoplevelses; der hører til de sjældne. Godt det var søndag I holdt 'Garden Party' og ikke mandag; hvor der var skybrud...........
    Jeg ved, at Bente fra Plantarum også havde en forrygende eftermiddag, og kunderne ville næsten ikke gå hjem, fortalte hun, da jeg hjalp lidt til med at pakke ned.
    Tak for en meget fin oplevelse :-D

    Mange havehilsner
    Anne :)

    SvarSlet